lauantaina, elokuuta 31, 2013

ALL GREAT THINGS MUST COME TO AN END

Tuntuu et oon ihan täysin laiminlyönyt tätä blogia, ja vaikka vaihtariasioissa ei oo tapahtunu yhtää mitään niin aattelin tulla näyttämään ja kertomaan menneestä kesästä! Mullahan kesä meni iha tosi nopeesti, lähinnä pesiksen ja eri leirien takia. Silti oon ehtiny rentoutuu, nauttii ja jopa tutustuu ihan uskomattoman ihaniin uusiin ihmisiin. Tää kesä onki ollu yksi parhaimmista. Oon tehny asioit mitä en oo ikin tehny, käyny paikois mis en oo ikinä ennen käyny ja oppinu itestäni niin paljon näin lyhyessä ajassa. Parhaimpia muistoja on ainakin nuortenleirillä hopeen voittaminen pelisarjassa, yömyöhään kaupungilla ja kavereilla hengaaminen, lastenleirillä isostelu ja ainakin serkun häät.
 

Tuli nyt vähän kuvapainotteinen postaus, mut pakko viel sanoo et oon niin onnekas et miulla on tälläsii ystävii joiden kanssa oon saanu viettää näin kivan kesän! Toivottavasti muillakin on ollu iha huippukesä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti