maanantaina, marraskuuta 03, 2014

HOLIDAY ROADTRIP

Miun viimeinen loma alkoi 5.10 sunnuntaina Show and Shine -autoshowlla, jossa oltiin pienen sirkusporukan kanssa esiintymässä kauheassa tuulessa. Meillä oli mahdollisuus ottaa meidän kaikki rigging kamat mukaan, joten pystyttin esittämään ilma-akroa. Sieltä melkeimpä suoraan lähdettiin Tristanin synttäreitä viettämään Palenupiin retkeilyn merkeissä. Maanantaiaamun pienellä rantaseikkailulla nähtiin vajaa 10 valasta meidän rannalla hyppimässä merestä selälleen, mikä oli tietenkin iha uskomatonta tuuria.
Tiistaina käytiin siskojen kanssa Two peoples bayssa, jossa pienen järkytyksen toi keihäsrausku, jonka päälle Cassy melkeen astui...

Torstaina meidän odotettu roadtrip alkoi ajamalla Denmarkin läpi (ja tietty suklaa- ja toffeefactoryjen kautta) Walpoleen, jossa käytiin aika monet rannat tsekkaamassa. Oltiin yötä hostien tutun talossa kolmestaan, ihan Walpolen keskustassa. Tehtiin sitten toiseen kertaa Treetop walk, sekä ajettiin Bridgetowniin aika monta kertaa pysähdellen pikkukylissä eri turistijuttujen takia.
Bridgetownissa yövyttiin hostien ystävien luona heidän "maalaismökissä", mikä oli ihan täydellisellä paikalla joen rannalla kauniiden vihreiden kukkuloiden keskellä. Nähtiin myös rielu 20 villiä emua siellä ajellessa!Illalla hostiskä ja Tristan saapui kanssa tuolle saalle talolle, seuraavan päivän häitä varten. Miut ei kuitenkaan ollu kutsuttu niitten häitten iltaosuuteen, joten menin hostien kanssa vaan siihen kirkkoosuuteen ja sitten miut heitettiin takaisin Beachien talolle.

Sunnuntaina hostiskä ja Tristan lähti takaisin Albanya kohti töihin, ja myö tytöt lähettiin Busseltoniin. Käytiin Busselton Jettylla, ja vaikka kauhean tuulen takia ei päästy käyttämään sitä söpöä junaa niin urheasti käveltiin se kaksi kilometriä loppuun asti vedenalaiselle "tutkimusasemalle" missä oli ikkunat pinnan alle. Turisteilemisen jälkeen päästiin hostäidin veljen kotiin yöksi.

Maanataina vihdoin lähdettiin miun niin kauan odottamaan kylään, eli Margaret Riveriin. Viinitilat, nougatkauppa, suklaakauppa, rannat, luolat ja leipomo oli jopa parempia mitä oisin ikinä voinu kuvitella. Kaiken kaikkiaan päivä oli tosi onnistunut ja väsynein mutta onnellisin mielin päästiin takaisin kotiin jatkamaan loman toista ja viimeistä viikkoa.